Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Asistent vedoucího stavby  (Přečteno 15711 krát)
vit.hubalek



Karma: 0
Příspěvků: 1


« : Červen 21, 2018, 05:26:58 pm »

Dobry den,

jmenuji se Vít Hubálek a pracuji ve firme Doosan Škoda Power. Naše firma nyní realizuje zakázku v Dánsku (výstavba elektrárny Bio Hofor) a od záři budeme realizovat další stavbu – ASV6 Dong ve městě Kalundborg.

Pro tuto stavbu hledáme Asistenta pro vedoucího stavby (ideálně Čecha / Češku žijícího v Dánsku se znalosti místních poměru a základy dánského jazyka). Popis pracovního místa je níže.

Jsme schopni poskytnou ubytovaní v miste (samostatný pokoj v pronajatém dome) a zaplatit cestovní náklady v Dánsku, pokud by asistent nebyl z okolí Kalundborgu.

Předpokládány start prací na stavbě je v záři, asistenta budeme potřebovat minimálně pul roku.

V případě zajmu prosím kontaktujte napřímo moji vedoucí Petru Jírovou. Dále je uveden kontakt.

Petra Jírová                                             
Sites Preparation and Support
Head of Department
DOOSAN ŠKODA POWER
Tylova 1/57  |  301 28 Plzeň
Czech Republic
E:  petra.jirova[zavináč]doosan.com
T: +420 378 185 781
M: +420 730 166 593
W: www.doosanskoda.com


Níže je popis pracovního místa:

•       evidence dodávek na stavbu a veškeré dokumentace týkající se těchto dodávek (balící či dodací listy, atd.), spolupráce s jednotlivými útvary společnosti při oznamování termínů dodávek na stavbu (NÚ, RE).

•       evidence montážních deníků (od dodavatelů a od Doosan Škoda Power pro zákazníka)

•       vyhotovování zápisů z interních porad či kontrolních dnů projektu na stavbě.

•       Zajištění a příprava podkladů pro pravidelný reporting

•       vedení, vytváření a udržování správy všeobecných dokumentů projektu tak jako evidence dokumentace projektu, která je předána na stavbu a dokumentace, která je předána zákazníkovi, spolupráce při dohotovení a konečném předání dokumentace týkající se projektu zákazníkovi.

•       spolupráce s vedoucím stavby na plánování a organizování jeho práce.

•       evidence montážních výkazů pracovníků stavby, předkládání je vedoucímu stavby ke schválení a zajišťování jejich předání do centrály společnosti, vedení evidence

•       pravidelná evidence pracovníků na stavbě včetně kontroly plnění Dánských legislativních podmínek (např. kontrola správnosti a aktuálnosti “local agreementu“ včetně dodržování přesčasových hodin.

•       Součinnost při zajištění ubytování (v případě požadavku RST/RTP).

•       evidence školení BOZP a dalších, která jsou podmínkou pro práce na stavbě

•       evidence pracovních úrazů na stavbě a spolupráce s místními případně s veřejnými i státními orgány.

•       vykonávání další činnosti dle požadavků manažera projektu a vedoucího stavby

•       rozsah pracovní doby činí 7,5 h/den, 5 dnů v týdnu.

 
Nástup by byl od 9/2018 doba trvání cca 6 měsíců

Adresa výkonu práce: ASNÆSVÆRKET, Asnæsvej 16, DK-4400 Kalundborg, Denmark
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Kodan.dk © 2013
Stránky krajanů o životě v Kodani - Dánsku. O životě, srazech a akcích, zábavě, práci, ubytování, studiu, kultuře. Užitečné články, diskuze, galerie, seznamka, inzerce práce a bydlení, spolujízda z a do Kodaně i Dánska a spoustu užitečných a aktuálních informací o životě české a slovenké komunity v Kodani i jinde v Dánsku.

Odkazy |